هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

و اگه بدونید...

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ب.ظ

که ماجرای رای گیری مون به کجاها کشیده شده از خنده جررررر میخورین

یه شورای نگهبان کم داریم که اونم بحثش شده

و یه مورد دیگم اینکه انتخابات به دور دوم کشیده بشه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂

وای خدایا یه دو سه روز دیگه کشش بده یکم روحیه م عوض شه مدت ها بود اینجوری نخندیده بودم

از دلقک های کلاسمون که بحث رو به ناکجا آباد کشیدن

تا گروهی که داریم و به صورت ناشناس با ربات بهش پیام میدن و برانداز ها و عرازشه اونجا افتادن به جون هم

منم که پخش شدم یه گوشه دارم از خنده جر میخورم

دروغ چرا یکمم دلم خنک شد

نماینده ترم قبل مونو شستن و پهن کردن یه گوشه که خشک شه

یه مقدار از عن بازی بقیه رو هم به روشون آوردن بلکه آدم شن

خلاصه که خوش میگذره

جاتون خالی


پی نوشت:اینکه میگن ترمکا خنده دارن پر بی راه نمیگن ها

من خودمم دارم به خودمون میخندم دیگه وای به حال کسی که از بیرون قضیه بهش نگاه کنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی