هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

اگه اشتباه نکنم دو شب پیش بود

با گوشی مامان رفتم عکس تلگرام عموم رو سیو کردم و واسه خودم فرستادم

شماره ش رو با اینکه حفظ بودم اما تو گوشی و تلگرامم نداشتمش بعد از تعویض گوشیم

دلمم نمیومد ذخیره ش کنم

این شد که رفتم از گوشی مامان اون تک گلی که رو پرفایلش بود رو برداشتم

چشمم خورد به عکس هایی که از دمی گرفته بود و واسه مامان فرستاده بود

اون موقع که دمی رفته بود خونه پدر بزرگم و آدم برفی درست کرده بود و اونم ازش عکس گرفته بود

صبح که شد رفتم سر وقت گوشی بابام

تو گالریش دیدم اون عکس پروفایل عموم دوبار تو گوشیش سیو شده

با دوتا اسکرین از مخاطب های تلگرامش اون قسمتی که اسم عموم توشه

ته دلم خالی شد

دلم نمیخواد اون عکس ها رو بابا برداشته باشه

دلم نمیخواد انقدر براش مهم باشه

دلم نمیخواد انقدر تو فکرش باشه

اصلا به بابا نمیخورد که بره عکس برداره و...

فکر نمیکردم تا این حد احساساتی باشه

گفتم شاید دمی این کار رو کرده

رفتم ساعت بالای یکی از اسکرین هارو نگاه کردم

حوالی هفت صبح بود

نمیدونم اما بعید میدونم دست دمی ساعت هفت صبح به گوشی بابا خورده باشه و بره این عکسا رو بگیره

تو اون تایم معمولا گوشیش دست خودشه

دلم نمیخواد ازش بپرسم و اصلا درست هم نیست که بپرسم

دلم میخواد اون عکسا از گوشیش پاک شه که نمک رو زخمش نباشه اما خودم نمیتونم اونقدر سنگدل شم که برم پامش کنم

فقط میتونم امیدوار باشم که کار دمی باشه

امیدوار باشم که انقدر زجر نکشه

که ناراحت نباشه

نظرات (۱)

بین این شبکه اجتماعیا فقط تلگرامه که اکانت طرف حذف میکنه..الباقی انگاری قصد زجر آدم دارن
دوستم قبل این که خودش بزنه تلگرامش دلیت اکانت کرده. ولی اینستاگرامش نه‌.. 
همش فکر میکنم که تا کی قراره بمونه پیجش..دل آدم میسوزونه
از اون بدتر پیج زن داییمه...دیگه دوسال میشه که مرده؛ ولی هنوز کامنتاش زیر عکس های پیچ قبلیمه..حقیقتا واسه خاطر همون کامنتا حذف نکردم پیچُ.
اینستاگرام خیلی بی شعوره...نمیذاره یادش بره آدم.همه چی رو نگه میداره واسه خاطره بازی
پاسخ:
آره تلگرام بعده یه مدت پاک میکنه
واسه همین عکس پروفایلشو برداشتم تا پاک نشده
از یه طرف با خودم میگم چند وقت دیگه این اکانته نیستا
از طرفی هم بودنش وقتی صاحبش نیست اذیتم میکنه
ولی درکل نباشه بهتره
مثلا یه هکری چیزی بعد از فوت شون بره پیجا رو بپوکونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی