هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

وقتی به عمق فاجعه پی می برم

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ

اوه شت

یه گند گنده زدم الان فهمیدم

من وقتی استرس میگیرم مغزم گوز پیچ میکنه

از امروز به فکر افتادم که برم درمانش کنم(اگه راهی داره با روانشناس و اینا بگید)

سر کنکورم استرس میگرفتم می ریدم

سر مسابقه آزمایشگاه شیمی مون مرحله اول با یه نمره توپ قبول شدم

واسه دومیش استرس گرفتم زدم در یه بوته چینی رو شکوندم و بدتر ریده شد به استرسم و اونم ریدم

واسه عملی آناتومی مونم نمیدونم گفتم یا نه

جلو استاد تو سالن تشریح گریه کردم😖

کتبیش رو خراب کرده بودم اینم خراب میشد میوفتادم

با اینکه شب قبلش کلی تمرین کردم استرس گرفتم سر امتحان اسم خودمم یادم رفت

رفتم استادم مهربون بود

بهم گفت چندتا نفس عمیق بکش و آروم باش و اینا خلاصه دلشم سوخت فکر کنم نمره خوب داد


امروزم الان سر ناهار یه چی یادم افتاد

داشتم با خودم فکر میکردم که واقعا چرا اینطور شد و زدم به جدول؟ 

به تنها نتیجه ای که رسیدم اینه که

هر چی فکر میکنم موقع پارک دوبل یادم نمیاد فرمون رو چرخونده باشم🤦‍♀️

یعنی بابام کمین کرده بود واسه افتادنم و تلافی کردن اینکه میگفت بیا تمرین و نمی رفتم

افسره هم بهم گفته بودن وحشیه و ترسونده بودنم

ماشینه هم میگفتن کلاجش فلان و بهمان

این شد که استرس گرفتم

از پارک در اومدم

دنده عقب رفتم

فرمون رو شکوندم و رفتم سمت جدول

اما بعدش رو دیگه یادم نیست

یعنی یادم نمیاد که بعدش فرمون رو به سمت خیابون چرخونده باشم

چون کامل باید چند دور بچرخونی

اما من همچین چیزی یادم نیست

اگر هم چرخوندم یه دور بوده مثلا

همین شد که رفتم تو جدول

وگرنه به عمرم حتی تو اولین جلسه آموزشیم هم همچین گندی نزده بودم

الان این دفعه رو مثلا خیالم راحت بود که بار اول افتادن رواله غمت نباشه

ولی واسه سری دوم از همین الان استرس گرفتم

اینجور که معلومه احتمالا اصلا ماشینم نتونم روشن کنم دیگه

الان من چه خاکی بگیرم مینه سرم؟ 

نظرات (۳)

خو تمرین کن دیگه..پارک دوبل فقط فرمون چرخونده.به هیچ دردی هم نمیخوره. من اصلا یادم نمیاد چند دور و کدوم جهت بود.
الانم برو پیش بابات بگو آشتی آشتی...بیا ببرم دو سه بار دوبل بازی تا یاد بگیرم😉.

پاسخ:
بابا بلدم
انقدر تمیز پارک میکردم مربیه میگفت اینو سر امتحان بزنی درجا قبولی
اونجا نتونستم بزنم کلا همه چی یادم رفت


بابام که خودش میگه بیا تمرین نمیرم
دیشبم باز کلی گفت ولی نرفتم
اون شب که اعصابم رو خورد کرد بهش گفتم دیگه امکان نداره پشت فرمون خرش بشینم
بعدشم از اونجایی که یه دنده م و حتی اگه پشیمونم شده باشم حرفم رو عوض نمیکنم
بقول بابام حاضر نیستم از خر شیطون پیاده شم و سوار خر اون بشم
اینه که دیگه همینجوری باید سری بعدم برم :/
مگر اینکه بیاد خیلی اصرار کنه تا دوباره یه فرصت مجدد بهش بدم و ببخشمش😂😂😂

یه شبم اومده بود میگفت کاری به کارت ندارم بیا بریم هرکار خواستی بکن ولی باز نرفتم
مامانم رو هم واسطه کردکه بهش بگو بیاد بریم
به مامان گفتم تو دخالت نکن من صلاح نمیدونم که برم🤣
امروزم بعده اینکه رد شدم باز بهش یادآوری کردم که همچنان قصد ندارم دست به ماشینش بزنم اونم اعصابش خورد شد
اصن یه وضی
در این حد پررو ها😝
چه خوینی کی بیته وه مل باوه ت :|||
پاسخ:
😂😂😂
بعضی وقتا با خودم میگم اگه بابام همین بابای خودم نبود و یکی دیگه بود
قطع به یقین میذاشتم دم در آشغالی بیاد ببرتم :/
به هر حال خدا درد(من) رو به کسی میده که تحملشم داشته باشه
خدا صبر رسونه شین نگران نباش😁
آقا حالا اون زمانی که مثل شوما بودیم،  وضع ما اینور این بود که من می گفتم به خدا ماشینتون رو نمی خورم بدید ببرم دوبل بزنم امتحان دارم،
هیشکی بهم نمی داد می گفتن می مالونی ما پول نداریم.

بعد بدبختی من باید سه مدل دوبل تمرین می کردم،
رو شاسی کوتاه،
رو شاسی بلند،
رو کامیون و اتوبوس.
تو محل آزمون هر سه تاش بود و می پرسیدن و کلا خیلی دوران تلخی بود. 

ولی الآن خیلی خوبه و راضیم از خودم. دوبلام شدیدا شاخ شدن. شاخ تر از مامان بابام حتی. :دی فقط هنوز این مشکلو دارم که کسی نباید زل بزنه بهم حین پارک یا منتظر باشه.
مثلا اگه راننده ی ماشین پشتی نگام کنه، ده بار سپر تو سپر می شم باش، و تهشم فرو نمی ره،
ولی کسی نگام نکنه پژو رو می تونم جای پراید هم فرو کنم.
فکر کنم مشکل اعتماد به نفسیه بیشتر.

ولی مادرم یه چیزی بلده... خیلی سخته. از سمت چپ هم می تونه دوبل بزنه. روون ها روون! اونم یاد بگیرم دیگه رانندگی را به حد اعلاش رسوندم.

پاسخ:
آقا خودمم شرمنده شدم عذاب وجدان گرفتم
خیلی بی چشم و رو ام
تو که اینجوری میگی
سر آزمونم از بچه ها پرسیدم خودشون با ماشین خودشون تمرین داشتن یا نه؟ گفتن یه کم تمرین کردیم ولی خب کسی ماشینش رو نمیده که باهاش پارک دوبل کنیم
خاک بر سرم کنن خیلی بی لیاقتم :(


عاقا منم دوبل هام خوب بود
دوبل میزدم مامان
سر امتحان در حدی هول کرده بودم که کلا یادم رفته بود باید فرمان رو چرخوند
در این حد🤦‍♀️


از سمت چپ؟ یعنی جوری که راننده طرف جدول باشه؟ عجب... ندیدم تاحالا همچین چیزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی