هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

مغز کوچک زنگ زده ی من

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ب.ظ

احساس میکنم مغزم داره رو به زوال میره

وگرنه اینکه تقریبا دو سه دور آناتومی بخونی بعد به گوه خوری بیوفتی واسه پاس شدن نرمال نیست به نظرم🤔🤔🤔

نمیدونم این طبیعیه یا نه

چون یه دختره م بود گفت سه دور فارما خونده افتاده😂


درسته سر جلسه م خنگ بازی در اوردم و مثلا تو نام گذاری قشنگ دیدم فلش زده رو سینوس کرونری ولی نوشتم ورید بطنی خلفی

بعد گفتم نارنجی اینکه فلشش رو سینوسه س

بعد گفتم نه بابا این لابد می خواسته فلش رو یه ذره ببره پایین تر حواسش نبوده وگرنه منظورش همینه :/


ولی درکل احساس میکنم مغزم افول پیدا کرده

دو روز پیشم نشستم یه فصل بیو خوندم

امروز سر دور دوم یادم نمیومد ماجرا چی بود اصلا🤦‍♀️

قبلا ها یه درسی رو نصفه میخوندم میرفتم نمره م عالی میشد

الان مثل سگ دارم خر میزنم(خودمم نمیدونم چطور میشه مثل سگ خر زد خواهشا گیر ندین)

ولی امتحانامو یکی پس از دیگری با قدرت میرینم :(

نظرات (۲)

ذهنت مشغوله...مرگ بر اینستاگرام
پاسخ:
از اونجایی که اینستا نت خوره و منم مفلس زیاد نمیرم مگر در حد دیدن استوری دوستام
ولی اینکه میگی ذهنت مشغوله احتمال میدم همین باشه
عنوانت شبیه قلب کوچک من شده. حس می کنم باید کتابش کنی بعد خط اولش به پیروی از نادر ابراهیمی بنویسی: "من مغز کوچکی دارم. خیلی خیلی خیل زنگ زده." :)))))
البته یه فیلمه هم هست، اونو ندیدم شاید به تقلید ازون نوشته باشی...
پاسخ:
این کتابه که میگی رو نخوندم
ولی فیلمه رو دیدم
بسی دوست داشتم
وقت کردی ببینش شاید تو هم دوس داشتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی