هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

دیدین خنگ نبودم :)

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ

یکی از نمره های فیزیو هامون اومد

بیسسست شدم

دلم میخواد مثل خیلی وقتا که مامانم زنگ میزد و میگفت بیست میگیری یا نه و منم پوزخند میزدم

امشبم زنگ بزنه و بگم اووووه یس

کجایی که ببینی بچه ت ترکومده

تا الان از همه دخترای خوابگاه که فهمیدم نمره م بیشتر بوده

البته تو پرانتز اینم بگم که نمره خودم بیست نبود

نمره برگه م 16 بودا

ولی چون سوالاش فضایی بود و مفهومی و وقتشم کم بود طوری که من چند سوال رو نرسیدم حل کنم و سرسری زدم

 و خیلیا هم تک آور شده بودن

خودش ورداشت یک چهارم نمره به همه داد که اینجانب بیست شدم :) 

نظرات (۱)

حالا یه بار خدا باهات بوده بیست شدی...الکی چهار نمره چهار نمره نکن کوفتت شه
پاسخ:
خیالت راحت بابا... انقد خوجالم که اگه ده نمره هم بهم اضافه کرده باشه کوفتم نمیشه ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی