هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

بیو هم به خیر گذشت

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ب.ظ

هی میرم نمره های یکی درمیونم رو می بینم و قربون صدقه شون میرم

قبولی جلوشونو می بینم و قربون صدقه شون میرم

اصا اون چهارده تو کارنامه رو که می بینم چشام قلبی میشه

چون واسه دهم به دهم واحد این ترم جون کندم

حتی اونایی که درست نخوندم

حتی اونی که با تقلب پاس شدم

واسه تک تک شون سختی کشیدم

الان دیدم بچه ها توییت زدن درباره نمره بیو

رفتم نگاه کردم دیدم نیومده که

داشتم سکته می کردم گفتم لابد افتادم که نزده نمره مو

بعد رفتم گروه رو خوندم

فهمیدم فقط نمره کسایی که افتادن رو زده و پاسی ها رو فردا میزنه

استاد عجق وجق 🖕

ولی خدا رو شکر اینم پاس شدم اصا خیلی امیدم کم بودا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی