هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید



پی نوشت1:اون چهارده و نیمه تف سربالا رو فک نکنین کمه ها

پارسال همین درسو سی تا از ترم بالایی هامون افتادن خلاصه که امتحان پشم ریزونی بود

البته من که با تقلب گرفتمش

گفتم قضیه شو قبلا که نخوندم و رفتم از رو دست یه بابایی زدم و غول ترین امتحان مونو از پا در آوردم

اون پونزده و نیمه هم 23 تا از بچه های خودمون افتادنش

یعنی میگم اگه ظاهرا کمه نمره ش واقعا کم نیست!!!

نمره هاش کیفیت داره نه کمیت

ماکس چهارده و نیمه فک کنم 17 بوده و پونزده و نیمه 18



پی نوشت2:مدیونین اگه فک کنین آناتومی ها رو ریدم(خصوصا عملی امروزش رو🤦‍♀️) و شانس افتادن ادراری تناسلیم بالاست واسه همین قبل از اینکه نمره اونا بیاد شات گرفتم😁😁😁


پی نوشت 3:روی امتحانا و گرفتاریام سیاه

کامنت ها رو تا آخر هفته تایید میکنم🙊🙊🙊

نظرات (۲)

خسته نباشی پهلوووون :/
پاسخ:
🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
این عدد های نا زیبا چیه برای عدد  واحد،
مگه انتخابی المپیاد جهانیه.
هفت دهم واحد؟
یک و یک دهم واحد؟
حالشون خراب شده ها حیوونکی ها.

خیلی نمره ها بالاست، ایول. حسودی انجام شد.
پاسخ:
شیوه نوین همینه دیگه
این ترم یه بیوشیمی کلیه داریم
دو دهم واحد😐
فک کنم استادش بیاد یه سلام احوال پرسی کنه و بره :/


حالا خیلیم حسودی نکن
آناتومی ها رو همچین ریدم که گندش اینا رو هم برداشته😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی