هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

می بینین من از دور چقدر خوشبختم؟

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ب.ظ

چند وقت پیشا بیو تلگرامم نوشتم

من بد آورده ی دنیای پر از بیم و امید

ل تازگیا دیده

ببینین چی میگه




هه

فقط بهش گفتم چیز نگو بابا

بدون هیچ توضیحی

به هر حال من تو زندگیم هرچی رو هم یاد نگرفته باشم

حفظ ظاهر رو خیلی خوب یاد گرفتم

طوری که اگه دو دست و دو پا هم نداشته باشم

بقیه فکر می کنن بیخیال ترین و شاد ترین و بی غم ترینم

اما کی میدونه من چقدر تحت فشارم؟

کی میدونه که داره بند بند وجودم از هم باز میشه؟

کی میدونه یه وقتایی چطور وا میرم؟ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی