هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

پس این هکرا دارن چه غلطی می کنن؟

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

میدونین

به نظرم بهترین شغل دنیا هکر شدنه

و واقعا یکی از فانتزیام اینه هک بلد می بودم

مثلا می رفتم تو سایت دانشگاه

نمره هامو هرچی عشقم می کشید رد می کردم

بعید میدونم امنیت بالایی داشته باشه

بانک به اون عظمتم هک میکنن سایت زپرتی ما که دیگه چیزی نیست


و حتی با خودم میگم که مثلا اونی که دانشجوی کامپیوتره و خیلیم خفنه

خب مگه مرض داره درس بخونه؟

میره نمره هاشو هرچی بخواد رد میکنه دیگه


یا اصا میتونه بهترین شغل دنیا هم باشه

از دانشجو ها پول بگیری بری نمره هاشونو عشقی رد کنی

نمیدونم این کارا که میگم شدنیه یا نه

اگه هست پس چرا هیشکی تا الان به ذهنش نرسیده و هیچ غلطی نکرده؟

هان؟ 

از اتاق فرمان میگن شایدم کرده و ما بی خبریم🤔🤔🤔



اصلا از کجا میشه هک کردن رو یاد گرفت؟

جدای از این مورد خیلی دوس دارم یاد بگیرم

کلاسی چیزی داره؟

یا تو خونه هم میشه

یا چی کلا؟

اگه کسی میدونه بگه

نظرات (۳)

خوبه ادم خودش بلد باشه ولی خیلی وضعیت چرتیه اگر از اطرافیانت بلد باشن!(البته به عقیده ی من:/)

پاسخ:
آره واقعا
الان ما یکی از بچه هامون لاف اومده که یه چیزایی ازش بلده(هرچند میدونیم طرف چاخانه کلا)
اما بازم استرسش رو داریم :(
نارنجی تو بودی یه زمان برام پیام گذاشته بودی هک یادت بدم، نه؟ :)))
این مدام خیلی تو ذهن من بود ولی فکر کنم هیچ وقت جوابش را ندادم. کامنتش گم شد شاید.

اینی که گفتی، دید بیرونه. که فکر می کنن هرکی نرم افزار و آی تی خوند، هکره. یا مثلا پا می شن برای هکر شدن می آن آی تی. یا اینکه آقا قربون دستت بیا هک کن.
خوب فکرش که خیلی غلطه ولی به هر حال دانشجو های این رشته ها خیلی اطلاعات بیشتری دارند نسبت به مردم عادی.

من خودم هم یک شیرین کاری هایی بلدم، ولی نچ به درد دغدغه هایی که می خوای نمی خوره. شیرین کاریه صرفا.

اگر می خوای واقعا یاد بگیری که اول باید یه زبان برنامه نویسی رو تا حد پیشرفته یاد بگیری. سی شارپ. این کم کم ش دو سه سالی سرگرمت می کنه.

هک اصلش در نظر من بیشتر از اینکه یادگرفتنی باشه، دم و دستگاه ست. خب. یعنی کامپیوتر خوب. پردازش گر خفن. پروکسی قوی. اینترنت فراصوتی. این هات که جور شد  می تونی فکر یاد گرفتنش هم بیفتی.

ولی اگه اهل بازی هستی، می تونم بهت یه بازی باحال معرفی کنم هک رو بهتر و سریع تر درک کنی. اتفاقا امیر بهم معرفی ش کرد که می شناسیش.

سایت دانشگاه ها همون طور که حدس می زنی امنیتش افتضاحه.

فانتزی ت هم درسته. پس فکر کنم خبرشو نشنیدی. دو سال پیش بود فکر کنم. یا شاید هم همین امسال. اصلا زمان از دستم در رفته.

ولی یک رفیق اصفهانی بلا، دقیقا همین کار رو می کرد. یوزر پس آموزش رو کش رفته بود، پول می گرفت به دوستاش نمره می داد. تا مدت ها هیشکی هیچی نفهمیده بود.
که خب بعد تر فهمیدن و اتفاق های جالبی فکر نمی کنم براش افتاده باشه. تعلیق و فلان و اخراج شاید حتی.

ولی خب فانتزی ت رو یکم ارتقا بده. هک بلد باشی، نمره ی دانشجو چیه. تف هم نیست. مگه دانشجو پول داره اصلا. :)))) یعنی خودت چون دانشجو هستی این به ذهنت می رسه، به ذهن منم کم نمی اومد اون اول ها.
ولی هکر باشی با راه های خیلی جذاب تری می شه پول در آورد. یه هکر خفن می تونه کل جهانوووو اداره کنه. همه می تونن مات یه بند انگشت هکر باشن.

مثل اینه که بتونی نهنگ سفید شکار کنی، بعد تو بگی نه بیایید بریم با تور ماهی سفید بگیریم. واسه یه هکر خفن... افت داره اصلا هک کردن دانشگاه و اینا. :))))

این همه هک هک می کنیم نیان کامنت هامون رو بخونن ببرندمون تو گونی؟ :-"
36789

پاسخ:
از اونجایی که من سال هاست واسه یاد گرفتن هک آویزون این و اون میشم پس احتمالا خودم بودم :)

عاقا من دوس دارم یاد بگیرم
واقعا واقعا هم میخوام ولی نمیدونم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم
ولی خب اینجوری که تو میگی من حتی یادم بگیرم هم دم و دستگاهش رو ندارم
پس حالا حالا ها بهش نمی رسم
اما آخر یه روز میوفتم دنبالش
به نظرم هیجان انگیز ترین کار دنیاست اصلا
اون شایان هکر رو یادته آورده بودن ماه عسل
اصا یادش میوفتم خر ذوق میشم
آخه بچه چقدر خفننننن

آره بازیه رو هم بی زحمت بهم بگو🙏

نه نشنیده بودم کسی همچین کاری کنه
اما همه ش با خودم میگفتم مگه میشه کسی تا حالا این به ذهنش نرسیده باشه و همچین کاری نکرده باشه؟ 
دمش گرم واقعا
به نظرم به عواقبش می ارزیده
هرچند طرف دیگه خیلی ریسک کرده
وقتی دانشجوی همونجایی که نباید این کارو کنی که لو بری که
باید مثلا بعد از فارغ التحصیلی انجامش بدی و طی تحصیلت فقط خودت ازش فیض ببری😊

خب حالا به کارای خفن ترش کار ندارم
همین دم دستی هاشم کلی خداس
فک کن
مجبور نیستی این درسای مزخرف رو بخونی و نخونده  چهارت میشه نوزده مثلا
همینشم کلی هیجان انگیزه به نظرم
حالا چیزای دیگه ش که بماند😋😋😋


نه فک نمیکنم رو کلمه و تعداد تکرار هک حساس باشن راحت باش :) 
فکر کنم باز داری داخل جعبه رو نگاه می کنی،
آقا منظور اینکه هکر باشی،
برای خودت یک دقیقه ای  یه مدرک درست می کنی.
اگه دلت خواست البته.  نخونده رسما همه چی می شی. چهارده و نوزده مطرح نیست دیگه.  :)))

شایان هکرم من یه پست ازش دارم اتفاقا. نخوندیش؟
زیرش واسه یکی که اومده بود چه قدر نمک ریخته بود توضیح دادم این یه روش هکه، 
اون قدرا خفن نیست، ولی بازم هکه به هر حال.
از اعتماد آدم ها سو استفاده می کنه که بهش می گن social engineering.

بازیه هم اسمش آپلینکه. Uplink
پاسخ:
نه دیگه مدرک ساختن که خیلی نامردی میشه
من همون چند تا نمره وردارم از خوان نعمت هکری کافیه واسم:)) 
اینطور احتمال لو رفتن و رسوا شدنشم کمتره


احتمالا خوندمش یه چیزایی ازش یادمه
حالا من سر درنمیارم و نمیدونم کارش چقدر خفن بوده
ولی من یکی بسی حال کردم
خوشمان آمد
اون موقع به نظرم خیلی کول اومد


تچکر بابت بازیه امشب دان میکنم🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی