هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

وقتی همه چیم گیر و گور داره

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۲۳ ب.ظ

یواشکی رفتم پروپرانول خریدم

فردا امتحان رانندگیمه و از دیشب دارم از استرس جر میخورم

نیم ساعت قبل از آزمون یه دونه میندازم بالا

حالا خطر و عوارض وایناشم نمیدونم که به تخمکم

تموم شه بره فقط

دفعه قبلیه که با افسره دعوام شد انقدر استرس گرفتم که نگو

طوری که احساس میکنم تا بشینم یه چی یادم میره و رد میشم

امروزم رفتیم آموزشی

تا روندم یارو گفت خب مشکلت چیه؟ 

دس فرمونت که خوبه چرا رد میشی؟

باید یه ساعت کار میکردیم ولی نیم ساعتم نشد چون نیازی نداشتم

هرچی میگفت درست میرفتم میگفت خو تو که آموزش نمیخوای دس فرمونت عالیه اگه رد شی تقصیر خودته

میگفت تو بگو چی بلد نیستی تا تمرین کنیم ولی هرچی میگت خوب میرفتم

یکمم نصیحت کرد که افسرم آدمه مثل من خو چرا باید بترسی

منم هیچ نگفتم

بابامم گفت آره بلده ماشین منم کامل دستشه حتی خارج شهرم رانندگی میکنه نمیدونم چرا واسه امتحانش میره خراب میکنه

اونم یکم نصیحت کرد و رفتیم دیگه

گفت سعی کن حتما قبول شی چون از این به بعد خود راهنمایی رانندگی یه جا مشخص کرده و باید بری اونجا و سخت میشه امتحانش و... 

خلاصه نیم ساعت نشستم و پیاده شدیم و سویچ ماشین بابا رو گرفتم و نشستم پشت ماشین و اومدیم خونه

واقعا نمیدونم چمه چه مرگم شده

خدا نگذره از اون افسر قبلیه که انقدر بهم استرس وارد کرده که تن و بدنم می لرزه

اصا گرفتن گواهینامه واسم رویا شده

بابا هم میگه یکی رو ببرم به جات آزمون بده :/

چه میدونم دیگه

حالا رفتم یه بسته پروپرانول خریدم

فردا یه دونه بالا بندازم ببینم چی میشه

امیدوارم به خاطر قرصه هم شده اعتماد به نفسم بالا بره😭

نظرات (۱)

اولند که *پروپرانولول(؟)
دوما که، به شخصه موافق نیستم. خودم بودم نمی کردم این کار رو. همون قدر که به خاطر کم کردن استرس می خوای بخوری ش، امکان داره گیج و خواب آلو و پخمه ت کنه و اصلا نتونی بشینی پشت فرمون. عوارض دارویی که شاخ و دم نداره.

بابا من یه دوست دارم بار چهار قبول شده، دیگه چی می خوای.
تو جلسه ی آزمون با کلی آدم مختلف حرف زدم، یکی شون دفعه ی ۱۲ بود حتی. البته تهران یکم سخت گیرن، ولی کلا مشکلت چیه، هی برو رد شو. می خواد چی شه...
مثلا اگه الآن بگیریش، پس فردا با ماشین برمی گردی دانشگا؟ طبیعتا نه، پس هیچی کلا دیگه.

اینجا فکر کنم مثلا اون آدم دوازده باریه رو می فرستن جایی که خود راهنمایی رانندگی مشخص کرده.

پاسخ:
آره حواسم نبود نه که هم پرانول میگن هم پروپرانولول باهم میکسش کردم

حالا یه بار خوردنش که اشکال نداره
خوردم خوب بود اتفاقا استرس و اینا نداشتم
عوارضم نداشت واسم


ببین اگه قرار بود خودم تنها و یواشکی برم امتحان بدم و هی رد شم مشکلی نداشت
هر دفعه کل خانواده رو درگیر می کنن
بابام هلک و تلک باهام میاد
ضایع س خب
هر بارم دست از پا دراز تر برمیگردم اصلا انگار نفرین شده لعنتی
حالا که سه بار رد شدم امیدوارم بار چهارم قبول شم دیگه و به دوازده و اینا نکشه🤦‍♀️
انقدر که سر این استرس کشیدم سر کنکور نکشیده بودم
دیشب تا صبح همه ش از خواب می پریدم
انقدر استرس و فشار این رومه که اصا دیگه گواهینامه گرفتن واسم شده رویا
بابامم که بیکاره هی زرت و زرت به من گیر میده و مثلا یهو می پرونه که برم فلانی رو ببرم به جات امتحان بده؟ خب آدم بهش بر میخوره دیگه
خصوصا اینکه مثلا امتحان کتبی نیست که تو بشینی خر بزنی و به خودت مطمئن باشی
بستگی به مود افسره داره
رو مودش نباشه تو خوبم بری ردت میکنه و هیچ گوهی نمیتونی بخوری🤷‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی