هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

حالا من خودم ختم و هفت و چهل رو باهمم ها

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ب.ظ

پسره انچوچک انگار .. خل گیر آورده

تو مجازی ندیده و نشناخته گیر که بیا باهم آشنا شیم

فک کرده اسکل گیر آورده

بهش میگم حاجی از ما بکش بیرون من انقد بدبختی دارم اصا توفاز این چیزا نیستم

باز گیر و گیر و گیر که نه تو بیا آشنا شیم شاید خوشت اومد

آخر از زیر زبونش کشیدم که چرا قفلی زده به ما

تو نگو آقا زن دکتر دوس داره😂

میخواد خانومش دکتر باشه

که از قضا ما خوردیم به تورش


جمع کن بینیم بابا حالا درسته شاس میزنیم ولی دیگه نه تا این حد

با خودش فک کرده چاییش که دمه

خونه شم که گرمه

چی از این بهتر؟


البته آخرم اینو بهش گفتم که خواهرانه نصیحتت میکنم طرف دکتر جماعت نری

سگو بزنی با دکتر ازدواج نمیکنه خصوصا اگه مرد باشه که بخواد زن دکتر بگیره

ما خودمونم با خودمون ازدواج نمیکنیم انقدر که بنجلیم 😂😂😂

اولش داغی و نمی فهمی

بعدا می فهمی چه گوهی خوردی



پی نوشت:کی به اینا گفته دانشجوهای پزشکی پسر خرخون دوس دارن؟ الان واسه بیان محسناتش(درست گفتم؟) اومده میگه به خدا خودمم درس خونم و شریف میخونم و اینا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

یعنی به شخصه ریدم تو تصورات تون💩💩💩



بعدا نوشت:بهم گفت خیلی بی شعور و نفهمی و بلاکم کرد

زیبا نیست؟؟؟ 😂😂😂

نظرات (۱)

نزدیکم بودی فارغ از محرمی و نامحرمی با پشت دست میزدم تو دهنت. آخه گذاشتی اون بلاکت کنه؟؟؟ رفتی نصیحتش کردی؟؟؟
خِداااااا
پاسخ:
ولی باحال بودا
یادم نمیاد تاحالا اینجوری بلاک شده باشم
اصا فک کنم اولین بار بود بلاک شدم😂😂😂
هیچم ناراحت نشدم
فقط خندیدم
فک کن من هی میگفتم نره
اون میگفت بدوش
آخر بهش گفتم حاجی دیگه پیام نده
که گفت بی شعوری و اینا
منم میخواستم چهار تا فحش بارش کنم و بعد بلاکش کنم
ایز تایپینگ بودم که یهو زارت
زد و بلاکم کرد
عن شدما💩💩💩
ولی حال داد🤣
البته منم به عنوان مقابله به مثل رفتم بلاکش کردما فک نکنی همینجور وایسادم😁


اینم قبول دارم که الکی لی لی به لالاش گذاشتم
تو این چیزا یه خرده کم رو ام
روم نمیشه تا طرف میاد بزنم بلاکش کنم
میگم محترمانه ردش کنم
که خب اینجوری شد☹️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی