هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

چیکار کنم الان؟

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۴۴ ب.ظ

از این شهر و این آموزشگاه و افسر هاش متنفرم

زنگ زدم شهر دانشجویی پرسیدم

میگن میتونی کارتکست رو منتقل کنی اینجا

فقط باید آیین نامه رو دوباره بدی

پنجاه تومنم هزینه کارتکسه و 23 تومن آیین نامه

به نظرتون می صرفه برم؟

برم اونجا باید تنها امتحان بدم و دوباره آیین نامه بدم و شرایطشم نمیدونم

شاید از اینجا بدتر باشه اصلا قبولیش

عوضش این همه استرس و فشار روانی ندارم

می ارزه به نظرتون؟

نرم یهو مثه خر تو گل بمونم؟

حالا پولش مهم نیست جهنم حداقل استرس ندارم

اما خب از تو شهر غریب امتحان دادن می ترسم یه نمه

نظرات (۲)

من بودم همون شهر خودم اینقدر امتحان میدادم تا قبول شم:-))
الانم که میدونی مشکل از تو نبوده و رانندگیت خوب بوده باید اعتماد بنفس لازم رو برای دفعه ی بعد بدست اورده باشی دیگه؟
پاسخ:
آره خودمم هرچی فک میکنم همین بهتره
انتقالی دردسر داره از خوابگاه تا اونجا هر سری بخوام برم و... 
فقط دیگه آبروم رفته انقدر هی میرم هی رد میشم🤦‍♀️😂

اوهوم این دفعه تلخی شکستش کمتر بود و استرسم کمتر شده
امیدوارم دفعه بعد تمومش کنم بره😩
دوستی بود بار پنجم تو شهر خودشون صرفا به خاطر این که افسره شناختش و گفته عععع تویی؟؟ و تنها با گرفتن یه دوبل قبول شده.
بمان نارنج، بمان
پاسخ:
ما از این شانسا نداریم که
آشنا و اینام در این مورد نداریم متاسفانه :(

باشه شین
می مانم و با ضعف به آزمون دادنم ادامه میدم💪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی