هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

جهت مقابله با این عوضیا

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

یه راه یاد گرفتم

استوری ها رو بدون اینکه طرف بفهمه می بینم و بسی خرسندم

اینطور دیگه لازم نیست جواب کسایی که سوال می پرسن یا نظر سنجی میذارن و بعدش باهاش آدمو سوژه می کنن بدم

فک کن

یکی از پسرای کلاس یه شعر از مولانا گذاشته

بعد دو گزینه 👍و👎گذاشته که یعنی ازش خوشتون اومد یا نه؟ با اینکه اصلا با شعره حال نکردم و نخونده ولش کردم 👍 دادم

نمیدونم دستم خورده یا اینستا حرف دلمو خونده 👎 رفته براش

بعد پسره که از بی شعورای دو عالمه ورداشته کسایی که👎 دادن رو استوری کرده و یکم مسخره کرده بعد گفته انتقامشم میگیره😳

اول خواستم بهش بگم اشتباه شده

بعد گفتم خو به تخمک توی تخمدان چپم

سگ کی باشه؟

بذار فک کنه عمدا دادم و جوابشم ندادم که بفهمه به تخمکمه

حالا اینا هیچی

ل بعد از چند روز اومده پی ویم

همون زمان که همه ش میگفت کی میری

با خوشحالی میگه دیدی فلانی رید بهتون استوری تون کرد

گفتم اون من بودم که ریدم بهش

از این به بعدم هر نظر سنجی بذاره ساز مخالف میزنم که بیشتر برینم بهش و بفهمه رئیس کیه

یکی نیست بهش بگه حالا گیریم هم که اون ریده باشه به من

تو چرا خوشحالی؟

تو دوستی مثلا؟

دلم میخواد بلاک کنم طرف رو اما چند سال تو یه کلاسیم و زشته

آخرای درسم که برسه اگه دست از این بی شعور بازیاش ور نداره حتما این کار رو میکنم

چون فقط این یه مورد نبوده

بارها و بارها بوده که به بهانه های مختلف بچه هایی که تو استوری هاش نظر دادن استوری کرده

آخه آدم انقدر بی شعور؟

الان خیلی از بچه های کلاس باهاش حال نمی کنن و فقط دارن تحملش میکنن

اما خب صبرم حدی داره دیگه... 



پی نوشت:درمورد ل بگم

گیر داد که بیا از بلاکی درم بیار

یعنی من جای اون بودم و یه نفر اینطوری باهام میکرد

عمرا دیگه جواب سلامشم نمیدادم

بهش گفتم اگه میخواستم درت بیارم که از اول بلاک نمی کردم

گفت بیا در آر و اینا کارت دارم

گفتم همینجا بگو

گفت شارژ ندارم

گفتم این همه زر زدی تا الان کارت رو هم گفته بودی

آنبلاک کردم میگم چیه چه مرگته؟

میگه یکم حرف بزن حوصله م سر رفته🤦‍♀️

هیچی دیگه یکم من بار اون کردم

یکم اون بار من کرد

وتمام

الانم تو فکر اینم دوباره برم بلاکش کنم

واقعا بلاکه یه نفس راحت میکشم

وگرنه هر روز پیام میده

الانم رفته خوابگاه

دیگه بیکارم هست مغز منو میخوره

نظرات (۳)

این ل چرا اینجوریه؟؟؟😂🧐🤦🏽‍♀️از نظر روانی سالمه؟🤭🤨
پاسخ:
احتمالا سالمه چون فقط با من اینجوریه😓
فک کنم از عذاب دادن من لذت می بره یا شایدم وقتی بهش میگم رو مخم رژه میری فک میکنه شوخی میکنم😐
امروز بهش پیشنهاد دادم بیا کلا باهم کات کنیم ولی فک کرد شوخی میکنم
اول گفت قبول بعد باز پیام داد🤦‍♀️
بسی بی حوصله وبی اعصاب:)
فک کنم مصداق کسایی هستی که رونمیدن به کسی وطرفدار دارن:))
پاسخ:
قبلا هم بی اعصاب بودم ولی الان خیلی شدید تر شده :(
اتفاقا با همه سعی میکنم خوب باشم و به کسی بی احترامی نمیکنم تا جایی که صبرم بکشه
اما در مورد ل کاسه صبرم لبریز شده
اینم نمی فهمه
هی بدترش میکنه😤
ولی دلمم براش می سوزه
بعضی وقتا شب میاد در اتاقم
میگه عوضی امروز ندیدمت باهم دعوا نکردیم دلم برات تنگ شده🤦‍♀️
یکم دعواش میکنم
یه بارم خیلی اذیتم کرد با دمپایی زدمش بیرونش کردم😅
قهر کرد
خودم دلم سوخت رفتم دنبالش😂
اصلا داستان داریم ما با این
  • علیـــــ ََ
  • فقط این جمله :@

    "خو به تخمک توی تخمدان چپم"

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    😁😁😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی