هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

آدم از شتر لب بگیره اینجوری سوتی نده

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ب.ظ

یه سوتی دادم خداااااا

سر کلاس موسیقی استادم گفت فیلم بگیر

شروع کردم یهو وسطاش به خودم اومدم دیدم نمی گیره و حافظه م پر شده

روم نشد چیزی بگم گفتم اشکال نداره هرچی گفت حفظ میکنم فیلم نمیخواد دیگه

خلاصه که صدا شو در نیاوردم

وسطاش دیدم داره سخت میشه یه بار رفتم بیرون که چند تا چیز حذف کنم دیدم نمیشه و می فهمه سریع دوباره الکی رفتم رو فیلم گرفتن

و چون فیلم نمی گرفت یه ده باری هم اون وسط گوشیم خاموش شد

دیدم هی استاده با خنده و پوزخند درس میده گفتم مگه میشه فهمیده باشه؟ بعد گفتم نه بابا نفهمیده من که جلوشم چطور میتونه صفحه گوشیم رو ببینه

باز دیدم هی میخنده

گفتم لابد یاد یه چی خنده دار میوفته دیگه

خلاصه رفت پای تابلو و منم از فرصت استفاده کردم که سریع چند تا چی حذف کنم

یهو زارت برگشت گفت گوشیت جا نداره؟

من و من کنان گفتم نه آخراشه الان درستش میکنم

خلاصه که چند تا فیلم پاک کردم و با خودم میگفتم یعنی از کجا فهمیده؟

باز اومد جلوم بهم درس بده 

دیدم چند دقیقه یه بار به پشت سرم نگاه میکنه و باز ادامه میده

یهو یه ذره برگشتم و دیدم ای دل غافل

یه آینه قدی به چه بزرگی پشت سرمه😑

این تمام مدت دیده من اسکلش کردم و الکی ادای فیلم گرفتن در آوردم🤦‍♀️

باز حافظه م تموم شد و باز قرقی طور چند تا چی دیگه حذف کردم و تا آخر فیلم رو گرفتم

ولی چه کنم که آبروئه رفت دیگه

تا آخرش پوزخند طور یه چشش به آینه بود ببینه واقعا فیلم میگیرم یا نه

یه بارم برگشت گفت جا نداری با گوشی من بگیر🤦‍♀️

بعد میگفتم نه جا دارم باور نمی کرد

باز دو دقیقه یه بار از آینه چک میکرد😂

اصلا دوست داشتم آب شم برم تو زمین

خدا کنه تا بعده عید یادش بره

هرچند بعید میدونم سوتی به این عظمت فراموش بشه

تِف تِف تِف

واقعا تِف به این شانس🤦‍♀️

نظرات (۳)

واقعا تف ! خخ دلمو شاد کردی بخدا خخخ
دفه بعدی خواستی کاری انجام بدی دور و برت رو نگاه کن

پاسخ:
خوبه حداقل آبروم میره عوضش دل یه ملتی رو شاد میکنم😁

اتفاقا همه ش دور و برم رو می پاییدم حتی حواسمم بود دوربین کلاس رو به رومه و صفحه گوشیمو نمی گیره
ولی لامصب آخه پشت سرم کنج دیوار .... هععععی🤦‍♀️
گل کاشتی.خخخخخخخ
پاسخ:
اونم چه گلللللللی🤦‍♀️😉
پیام اخلاقی: صداقت داشته باشیم.
پاسخ:
گلط کردم😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی