هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

حالا هی بیاین بگین نارنجی خنگه

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ
حواسم پرت سوتیم شد یادم رفت بگم
استاد موسیقیم گفت هوشت خیلی خوفه ^_^
جلسه قبل بهم سه تا کتاب گفت بخرم که دوتا شو گیر آوردم و یکیش رو نداشتن
امروز وقتی رفتم اون دو تا رو باهم باز کرد و از هردوش بهم مشق داد
گفت به بقیه فقط یه دونه رو درس میدم ولی چون تو زود یاد میگیری خوبم تمرین میکنی این کتاب سنگینه رو هم درست میدم :)
یکم پز بدیم سوتی مونو بشوره ببره بفهمین اونقدرام خنگولک نیستم😁

ولی جدی یه سوال
چرا من هرجا کلاس ملاس میرم کلی تعریف میکنن و میگن خوبی
اما یه وقتایی همچین ریدددددمان ببار میارم که بهم میگن فلج مغزی؟
من چیم آخر؟ خنگم؟ باهوشم؟ عقب افتاده م؟ جلو افتاده م؟ یا چی؟


پی نوشت:من دیگه دلم نمیخواد درس بخونم :(
میخوام بشینم یه گوشه و فقط ای ساربان نامجو رو بزنم، باشه؟ 

نظرات (۱)

خب عزیزم چون پول میدی بهت میگن باهوش. خودت همون خنگ حساب کنی و بیشتر تمرین کنی بهتر جواب میده (وی اوایل گاوی هولشتاین بود با شیر فروان که بس که به بهانه ی هوش دوشیدندش اکنون شبیه گاو لَر دور آبادیی شده که پلاستیک می خورد)

ولی قشنگ میزنی. هنوز اون تولدت مبارکه رو دارم گوش میدم :))
پاسخ:
می دونم خودمم چوبش رو خوردم :)


اون که داغون بود بابا سازمم کوک نبود ناخن هم نداشتم هیچیم بلد نبودم :)
به زودی یکی از آثار فاخرم(🖕) رو رو میکنم حال کنی😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی