هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

یه نحسی افتاده تو گواهینامه م که رفتنی نیست

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۳۶ ق.ظ

هفته پیش رفتم نوبت گرفتم و یه جلسه آموزشی هم رفتم

به بابا گفتن روز امتحان تا پر نشده زود بیا نوبت بگیر چون تعداد زیاده

هفت و نیم صبح اومد گفت بگیر بخواب شصت نفرشون پر شده :/

کلیییی آدم دیگه م وایسادن ببینن می تونن نفر آخر امتحان بدن


الان دیگه امتحانم رفت واسه تابستون تا اون موقع هم همین چس مثقال رانندگی یادم میره :/

من این گواهینامه ره بگیرم یه نفس راحت بکشم تموم شه نکبتِ نحس

معلوم نیست چرا انقدر نحسی افتاده توش

نظرات (۲)

تو رو میبینم متوجه میشم خدا به سادگیم رحم کرد که یه ماهه گرفتم :||

وگرنه نه رانندگی درستی کردم نه کتابش خوندم..فقط شانس آوردم که جناب سروان ازم خوشش اومد و اون قبلی جوابا رو رو دفترچه سوال علامت زده بود :|
پاسخ:
حالا منظورم تو نیستا از رانندگی تو که خبر ندارم
ولی انصافا هر چپر چلاغی رو تو فامیلا می بینم سر بار دوم گرفته☹️
یعنی به من باشه خرم نمیدم یارو برونه بعد بدو بدو یه گواهینامه بهش دادن
نمیدونم این چه نحصیه افتاده تو کاره من که یه سال باید طول بکشه با کلی استرس و اعصاب خوردی🤦‍♀️
مال منم نحسی افتاده بود توش:/
باورم نمیشدبگیرمش!!
وقتی گرفتم رار 100 تنی از رو دوشم برداشته شد
پاسخ:
الان واسه من هنوز اون بار 100 تنیه رو دوشمه لعنتی :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی