هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

وقتی بی پولی باعث میشه راه جدید پیدا کنی

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ق.ظ

کتاب جز از کل رو خیلی وقت بود میخواستم بخرم

از شما چه پنهون

گرون بود پول نداشتم

امروز از صبح انقدر گشتم و گشتم و گشتم

تا یه سایت پیدا کردم که کتابایی که زدگی یا یه نقص دارن رو(و بعضی هاشونم بی نقص حتی) با قیمت خیلی کمتر می فروشه

خلاصه این شد که مثلا کتاب 65 تومنی رو خریدم 38

و پول دو تا کتابی که گرفتم به اندازه یه دونش شد

و از این حرکت اقتصادی که زدم بسی خرسندم😊😊😊

تازه دوتا کتابی رو ور داشتم که از همه کمتر زدگی داشت و یه جورایی اصلا نداشت

وگرنه از اینا دو سه تومن ارزون تر هم میشد پیدا کنم بین کتاباشون، که لارج بازیم :دی گل کرد و گفتم گور بابای اون دو سه تومن بذار مام یه نمه لاکچری خرید کنیم دیگه خیلی گدا بازی نشه😁

نظرات (۴)

سلام لاکچر 😎😎😎

آدرس بده ما هم بریم ببینیم
پاسخ:
سلام🙋‍♀️
لاکچر اصلی که تویی ما بعدِ قرنی تونستیم دو تا کتاب زپرتی بخریم


می بینم که همه کف گیر به ته دیگ خورده این😁
https://semsarbook.ir/shop/
اره همین جور داره این کتابه گرون تر هم میشه😒😒😒😒
ادرس سایته رو میذاشتی بد نبوداااا
پاسخ:
من هربار حمله می بردم که بخرمش قیمتش پشیمونم میکرد اما این سایته رو بری از اونجا بگیری به نظرم خیلی به صرفه س  https://semsarbook.ir/shop/

و میگن که کتاب خیلی خوبیه و به قیمتش می صرفه حالا برسه دستم بخونم ببینم چجوریاس میام میگم :) 
آدرسش رو به ما هم بده. :دی
پاسخ:
چشم :)
https://semsarbook.ir/shop/
رفتم ازش خرید کردم. سایت خوبی داره و به موقع هم به دستم رسید. کاش آرشیوش رو بزرگتر کنه.
ممنونم ازت. 3>
پاسخ:
آره واسه منم خوب و به موقع رسید
فعلا خیلی وقت نیست که سایت رو زدن احتمالا کتاباش بیشتر شه
خوشحالم که به کارت اومده :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی