هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

ادبیاتی ای هست که مرا یاری کند؟

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۴۳ ق.ظ

باید واسه درس ادبیات یه تحقیق ببریم ارائه بدیم واسه دو نمره

اونقدر حسش نیست که بعید نیست کلا بیخیال نمره هه بشم

اولش گفتم میگم سیب یه تحقیق بهم بده یا برام بنویسه

امشب که داشتم به مامان میگفتم هاپو شد پاچه م رو گرفت و گفت زبونت درازه خودت بگو و...



کسی هست که اینجا تحقیق محقیق داشته باشه من به این خاندان بی خاصیت و بی خیر و پر ادعا رو نندازم؟

همه عنتر منتر بازیاشون واسه ماست حالا یه تحقیق میخوایم باید سه ساعت براشون موس موس کنیم

نظرات (۴)

توی گوگل سرچ کنی راحت پیدا می‌شه که 🤔
پاسخ:
خب اینو که استادمون می فهمه که 🤔
برو سر کوچه یکی بخر برگرد
پاسخ:
سر کوچه ما عنم نداره تحقیق پیشکش😐
سلام من دارم یکی. خودم هم نوشتمش. درباره ی غزل پست مدرن. می شه گفت تقریبا  استفاده هم نشده، آکبنده. تحفه ای ست نا قابل.
باید پیداش کنم فقط.
تا کی می خوای؟
ایمیل هم بده.
پاسخ:
جدی؟؟؟؟😲
یعنی همینجوری میخوای بدیش به من؟؟؟
بابا تچکرات فراوان من دیگه کمر همت بسته بودم از فردا یه چی کپی کنم تموم شه فقط
دستت مرسی شرمنده میکنی
حالا چطوری جبران کنم بابا ؟


دیگه بعده تعطیلات تقریبا باید ببریم و نوبت بگیریم واسه ارائه ش
ایمیل رو هم تو وبت پیغام میدم
بازم تچکر ^_^
آهان یعنی پول باید بگیرم یا انتظار خاصی داشته باشم که تعجب زده نشی؟ :))))
همین که وقتی که در گذشته تلف کردم به درد یکی بخوره خودش خیلی مایه ی قوت قلبه.
می تونی به عنوان جایزه بیای خاطره ی روز ارائه ت رو تعریف کنی تو وبلاگت، ما بخوانیم روان شاد شیم.

حالا کاش که به درد بخوره! نمی دونم باب طبع استاد یا خودت هست یا نه. چون فکر نمی کنم خیلی شاخ باشه. متوسطه.
امشب یا فردا صبح برات می فرستم. فکر کنم حدود دو ساعت کار می خواد اصلاح کردن و غلط گیریش و  و کم و زیاد کردنش و پاور ساختنش. چون به هر حال متن خامه.
 ایمیلی بقیه ی امورات مربوط که به ذهنم بیاد  را  می نویسم اساسی.


پاسخ:
آخه تو این مدت بس به همه گفتم و نه گفتن گفتم دیگه تو این دنیا هیشکی پیدا نمیشه به من تحقیق بده واسه همین تعجب کردم :)

باشه فقط فک نکنم خاطره خوبی از آب در بیاد
چون این اولین ارائه م تو دوران دانشجوییم میشه
تا الان هرچی بوده گروهی بوده و من هرجور شده از زیر بار ارائه در رفتم و هر کاری کردم که ارائه بهم نیوفته
قبلش احتمالا باید قرص مرص بخورم از شدت استرس
یه بار پانتومیم بازی کردیم تو یه جمع کوچیک و خودمونی
قشنگ له له شدم بس که بابت لرزش دستام خجالت کشیدم :(


هرچی باشه خوبه بابا از هیچ به یه تحقیق رسیدم خیلیم عالی😊
عاقا فقط نمیخوام بیشتر از این به زحمت بیوفتی دیگه واقعا شرمنده میشم
همین خودشو بفرستی خودم میخونم درستش میکنم ممنون 🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی