هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

تولدشونم دردسره

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ق.ظ

یکی از پسرامون که اصلا هم آدم درست و حسابی ای نیست

با ه دعواش شد

و بعده دعواشون من هم چنان سلام علیکم رو باهاش داشتم و گفتم دو نفر دیگه باهم بحث شون شده به من چه خب(کاری که به نظرم کاملا عاقلانست و حتی اگه برعکس می بود خود ه هم انجامش می داد) 

ییهو نمیدونم سره چی به پسره فشار اومد ورداشت من و بقیه دوستای صمیمی ه رو بلاک آنبلاک کرد که دیگه هم دیگه رو فالو نداشته باشیم

تا اینجاش که به پرز های معده ی سگ شوهر خاله م

اما مشکل اینجاست که امشب تولد اون پسره با یکی دیگه از هم کلاسیامونه

من الان موندم چطور به اون تبریک بگم و به این نه

یعنی این طرف که خودش به پرز های معده ی سگ شوهرخالمه و مهم نیست فقط نمیخوام بین بچه ها ضایع بشه که بگن حالا مگه چه خبر شده؟ 

چون همه همزمان دارن به جفت شون تبریک میگن بعد من اینجوری برم فقط به یکی بگم ضایعست

حالا بچه هامون فک می کنن چی شده یا فک میکنن من به دفاع از ه با این بابا قطع رابطه کردم که خب اینطور نیست

خلاصه که موندم چه کنم🤔

نظرات (۱)

آخی، شوهر خاله منم سگ داره 🤗🤗🤗
پاسخ:
هر شوهر خاله یک سگ
برنامه ی امروز بلاگستان😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی