هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

پست یک کلاس پیچاننده را می خوانید

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ
در حالی که تا چند دقیقه دیگه کلاس مون شروع میشه
من اومدم رو تختم لش کردم واستون پست میذارم
چون هفته پیش خواستم الکی واسه ه حضور بزنم که استادم فهمید
تا اینجاش که به تخمکمه و دروغ گفتم و لو رفتم دیگه
آدم که نکشتم
اما گند کار اونجایی در اومد که زنگ زدم به ه خبر فتحمو براش بگم
داشتم با آب و تاب قضیه رو واسه ه میگفتم که بچه ها بهم گفتن برنگرد گازشو بگیر برو استاد پشت سرته و شنیده :/
ل گفت بد نگات کرد و رفت سمت ماشینش
الانم من غایب شدم که قیافه م یادش بره گندم رو جمع کنم😂😂😂


پی نوشت:ولی خداییش ه ارزشش رو نداره که انقدر مرام واسش به خرج میدما
اما نمیدونم چرا بازم به خرج میدم
نه تشکری نه چیزی
طلبکارم بود
انگار نه انگار به خاطر اون به *ا رفتم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی