هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

طفلکی به نام قلی

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۶ ب.ظ

صبح پیام دادم به قلی زودی جواب داد

چقدر مهربونه این بشر این همه م باهاش دعوا میکنم

 همیشه م میذارم بعده چند ساعت پیاماشو سین میکنم

بعضی وقتام که حوصله ندارم یهو جوابشو نمی دم

اما به دل نمی گیره اصلا

ازش تقسیم بندی نمرات نورو رو پرسیدم

گفتم میدونی؟

گفت آره میدونم

فک کردم میخواد سر به سرم بذاره خواستم بگم خب خوش به حالت

دیدم داره می فرسته تقسیم بندیا رو منم پیاممو پاک کردم و تو سر زنان گفتم خوب شد بی شعوریم رو بیشتر از این به رخش نکشیدم😂

بعدم تقسیم بندی نمرات غدد و حواس رو پرسیدم

اونا رو هم گفت

آخرش بهش گفتم باشه مرسی دستت درد نکنه

 گفت همین؟

قشنگ بلد نیستی تشکر کنی؟

گفتم آره دیگه پس چی؟

یه مرسی گفتم یه دستت درد نکنه

کامل تر از این؟ بیا یه گلم برات می فرستم دلت نشکنه

بعدم یه گل براش فرستادم و یه کم کل کل و تهش به برو گمشو ها،گفتن من و خندیدن اون ختم شد

طفلی

دلم می سوزه

بچه ی خوب و مهربونیه

بدون ذره ای بد جنسی

نمیدونم چرا همش گیر آدمای ناتو می افته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی