هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

عنوان و کوفت

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ

صبح دیدم یه خودکار شیک و لاکچری رو میز آشپزخونه س

دیدم آشنا می زنه

یکم فک کردم دیدم عه اینکه واسه خودم بود

یکم دیگه فکر کردم که اینو از کجا برداشتن و به این نتیجه رسیدم که اینو زده بودم به اون کلاسور چرم لاکچریه و گذاشته بودم بالای قفسه ها

و هیچوقت دلم نمیومد از هیچکدوم شون استفاده کنم

الان اومدم می بینم کلاسور چرمه نیست

اعصاب مصاب نذاشتن برام

کلاسور و خودکاری که خودمم دلم نمیومد ازشون استفاده کنم😤😤😤

کلاسوره رو که سر به نیست کردن

پررو پررو خودکاره رم انداختن وسط خونه :/

رفتم یه سر دعوا با مامان

یه دور هم خونه رو گشتم

اما نیست که نیست

اعصابم فاکیده

اصلا من تو این خونه امنیت وسایلی ندارم

هر وقت میرم و بر می گردم نصف وسایلم سر به نیست شدن

برم یه دور دیگه بگردم

پیدا شد که شد

نشد امروز از اون روزاست که قاطی ام

خونه رو آتیش میزنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی