هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

نمیدونه من خودم ته ایسگاه بگیرام

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

اگه بدونین این قلی ذلیل مرده تابستونی داره چه آتیشی می سوزونه

این از آخرین نمونه ش

هی میاد منو انگولک میکنه که حرصم بده

دیگه منم اینجوری جواب میدم

انتظار داشت حرص بخورم و بگم عمه ت افتاده و اینا

ولی تیرش به سنگ خورد😊




پی نوشت1 : ژااااان ژاااان

ایسگاشو گرفتم

واقعا فک می کنه سه تا افتادم😂😂😂



پی نوشت 2: یاد یه خاطره افتادم

رفته بودیم بیمارستان واسه درس آداب پزشکی مون

بعد من خیلی وحشتناک مریض بودم

یه بسته دستمال کاغذی گذاشته بودم تو کیفم

آب مماخ و چشم و همه روون بود😅

بخش سوختگی آخرین بخش مون بود

بعدش اومدیم تو حیاط بیمارستان

یهو می بینم قلی اومده با یه ماسک از این جنس خوبا

میگی نارنجی بیا از بخش سوختگی برات ماسک دزدیدم😂😂😂



بعدا نوشت: داشت خوب پیش می رفتا

یکم اسکلش کردم

یهو برگشت گفت قسم بخور؟ تا راستشو نگی نمیگم ترم تابستونی چی شد

منم ادا تنگا در آوردم برگشتم گفتم واسه چیزای بی ارزش قسم نمی خورم😂

هیچی دیگه 

سه شد😅😅😅

نظرات (۱)

خیلی دارم به این بچه علاقه مند میشم. اسم دانشگاه تونو بگو تا اگه تقی به توقی خورد بذارمش تو اولویت :))
پاسخ:
حالا همچین تحفه ای هم نیستا :دی
اگه خواستی موقع انتخاب رشته بیا بهت بگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی