هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

ببینین چی پیدا کردم 😍

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۳۵ ب.ظ

میخوام از مهر که رفتم دانشگاه برم کلاس زبان

والا این بچه های ما مثل بلبل خارجکی می حرفن

بعضیاشون حتی به دو زبانم تسلط دارن

بعد من سر کلاس مثل اسکلا فقط نگاه می کردم و نمی فهمیدم

این ترم دیدم نه اینطوری نمیشه

هم اتاقیمم گفت تا علوم پایه ای زبانت رو تقویت کن که فقط همین به دردت میخوره

الان اومدم خونه

از صبح دنبال کتابام زبان هامم که خودم یه خرده بخونم واسه تعیین سطح خیلی شوت نباشم

نبود که نبود

با مادر جانم یه سر دعوا رفتم

آخرش الان تو آشغالای طبقه بالا پیداشون کردم :/

حالا اینا رو ولش کن

وقتی داشتم پایین رو می گشتم

اینارو پیدا کردم

اصا فکر نمی کردم مامانم که علاقه بسیاری به پرت کردن وسایل من داره نگه شون داشته باشه

اصا ده جون به جونام اضافه شد😍😍😍😍







نظرات (۶)

آخ یادش بخیر
البته برای ما دختر گلم و اینا نداشت نهایشت یه آفرین بود خیلی وقتاهم فقط امضا خالی :/
هعی اون زمان هم حتی تفاوت قائل بودن نامردا :))
پاسخ:
آخه معلم های مرد خیلی حوصله این قرتی بازیا ندارن :دی
این سرمشقا برای اولته یا پیش دبستانی؟؟
پاسخ:
اول
پیش دبستانی که درس یادمون نمیدادن
نه دیگه..

هشتگ نه به سانسور 🤨
پاسخ:
سانسور چیه بابا واسه اینکه کمتر جا بگیرن همه تو عکس بیوفتن اینجوری گذاشتم

وگرنه من و سانسور؟ 😉
مطمئنی تو پیش دبستانی سرمشق نمی گفتن؟؟
چقدر از دارا سارا خوشت می اومده ها...
این حرفی که مث L برعکسه چیه؟
پاسخ:
تا جایی که یادم میاد پیش دبستانی سرود و نقاشی و بازی اینا کار میکردن مشق نداشتیم اون موقع

اون موقع که از این دفترای قرتی بازی الان زیاد نبود که
همین دارا سارا خیلی رو بورس بود
واسه اون زمانیه که خیلی روشون مانور میدادن و عروسک و برچسب و ایناش اومده بود

اون فک کنم ب اوله که بدون نقطه س ولی ناشیانه نوشته شده :دی
ب اول بدون نقطه اس؟o.o

پاسخ:
آره دیگه همون ب کوچولوعه کع باهاش بابا رو می نویسن
فقط نقطه شو نذاشتم
احتمالا از بچگی گشاد بودم :دی
پاسخ کامنت یکی مونده به اخرم رو ادیت نکردی؟؟
پاسخ:
نه چرا ادیت کنم؟ 
ولی الان رفتم خوندمش
فک کنم اشتباه متوجه شدی
یا من خوب نگفتم
منظورم ب اولی که بدون نقطه س نیست
منظورم به اوله که من نقطه شو نذاشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی