هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

امروز کار رنگ اتاق بالا رو تموم کردم

حالا بعدا عکسشو میذارم

واسه زبان هم

در طی یه حرکت ضربتی یهو به سرم زد تعیین سطح آنلاین بدم

12 تومن پیاده شدم :(

بعد رفتم کتاب سطحی که افتادم رو نگاه کردم

90 فاکینگ تومن :/

گفتم برو عمو من نود تومنم کجا بود واسه یه کتاب زپرتی

گفتم برم بگردم دست دومش رو پیدا کنم

دیدم یه سایت نو شو با تخفیف میده 40 تومن

بسی شک کردم

آخه کتابه واسه خود انتشارات جنگله و انتشارات میده63 تومن

حالا چجور اینا میدن 40؟

هیچی دیگه

بی پولی اجازه نداد به شکم اهمیت بدم

گفتم هرچه بادا باد همونو سفارش دادم

با یه کتاب دیگه که اونم 60 بود با تخفیف شد 42 و خلاصه باهزینه پستی و اینا 90 فاکینگ تومن پیاده شدم

بشینم تابستونی همینو بخونم یکم از داغونی زبانم کم شه

بلکه م یکم سطحم بالا تر بره




پی نوشت: یاد یه چی افتادم

کتاب زبان تخصصی مون حدود 60 یا 70 تومن بود

بعد قلی رفت واسه یه تعداد از بچه ها ارزون تر گرفت فک کنم حدود40

بعد به من نگفت من اون موقع خیلی باهاش خوب نبودم

به گلگلی گفته بود

گلگلی بهم گفت میخوای بهش بگم واسه توهم بگیره؟

گفتم نه نگو خودش اگه میخواست به منم می گفت دیگه

بعد رفتم گشتم و گشتم و گشتم

از دانشگاه شیراز کتابه رو گیر اوردم و خریدم

حدود سی و اینا حالا دقیق یادم نیست

ولی از کتاب قلی ارزون تر شد

بعد یه  روز منو گلگلی دیر رسیدیم دانشگاه

قلی هم دیر رسیده بود

باهم نشسته بودیم تو راهرو دانشگاه تا استاد رست بده بریم بچپیم تو کلاس

من یهو یادم افتاد برم ببینم کتابه اومده یا نه

گفتم بچه ها من برم تا بالا برمیگردم

کتابه اومده بود

وقتی قلی دستم دیدش یه جور که بخواد ضایعم کنه برگشت گفت چند گرفتی

گفتم فلان قدر

جلو گلی ضایع شد

گلی هم یکم براش چشم و ابرو اومد که یعنی دیدی نارنج ارزون تر گیر آورده

اومد کتابه رو دید بعد الکی بهونه اورد که نههه این مثل مال ما نیست این به درد نمیخوره و اینا

حالا خودشم میدونست گوه میخوره ها

کتابامون عین هم بود 💩💩💩

نظرات (۲)

خوب بود
واقعا باید بگم تاادرس سایتایی ک تو پست بهشون اشاره کردی،رو بگییی؟؟
ذکات اگاهیت رو بده دیگه:دی
پاسخ:
اونجایی که تعیین سطح دادم سایت اموزشگاه سفیر بود
کتاب ها رو هم از zabantak.com گرفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی