هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

ولی نوسترآداموسیه واس خودش ها

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۶ ب.ظ

اول تابستون به بابا گفتم لپ‌تاپ که قول داده بودی رو برام بخر

گفت صب کن فعلا قیمت دلار میاد پایین

گفتم نمیاد بابا از کی تاحالا چیزی تو این مملکت بالا رفته بعد پایین اومده؟

گفت نه صبر کن فعلا میاد

گفتم حالا بیاد هم صد تومن میاد اذیت نکن دیگه بخر

خلاصه از من اصرار و از اون انکار که نهههه صبر کن ارزون میشه

حالا شانس شخمی من که تو این خراب شده هیچی قیمتش پایین نمیاد

قیمت دلار کشیده پایین

هی هم بیشتر و بیشتر می کشه

و بابای من بیشتر و بیشتر بهونه دستش میاد که فعلا نخره

خوبه دیگه

حالا من فعلا لپ‌تاپه رو نمی گیرم

که همینجور بره تا چهار پنج تومن

:/



پی نوشت:میگم حالا که این بابای ما

شم اقتصادیش انقد خوبه

همه چیو بو میکشه

چرا وضع مون خوب نمیشه پس؟ 

به خودت بیا خب مرد

وقتی میدونی می کشه بالا یا میخواد بیاد پایین یه خریدی، فروشی چیزی

از این فلاکت در بیایم

والا🤷‍♀️

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی