هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

من اصلا دوست هیچکس نیستم 😠 مرسی عح

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۷ ب.ظ

من نمیدونم این عن بازیا چیه ملت در میارن

روز جهانی دوستی آخه؟؟؟

اینم تبریک گفتن داره دیگه؟؟؟ 

گلگلی ورداشته عکس دوستاشو پست کرده و یه متن نوشته پر و پیمون به مناسبت روز جهانی دوستی

صبح دیدم

لایک کردم

و تمام

اما الان که اومدم خونه دیدم واسه منم استوری گذاشته البته هنوز بازش نکردم

بدم اومد

کاش نمیذاشت

اول واسه دوستاش گذاشته

بعد انگار که بخواد از سر باز کنه و نکنه که من ناراحت شم واسه منم گذاشته :/

من اون موقع ناراحت نشدم

ولی الان ناراحتم

اون موقع گفتم خب مسلمه که اونا دوستای چندین و چند ساله شن و دلیلی نداره من توقع داشته باشم به اندازه دوستای قدیمیش با منم صمیمی باشه

خلاصه که گله ای نبود

اما الان هست

احساس میکنم سر بارم

آویزونم

حس بدی بهم دست داده

با اینکه هیچی نگفتم اما احساس میکنم گفته خب بذار یه استوری هم واسه این بذارم دهنشو ببندم

حالا نمیدونم چی شده یهو بعدش به فکر افتاده همینطور یه عکس واسه از سر باز کردن بذاره

یا لایکم رو دیده یادش افتاده

یا شایدم دوس پسرش که نمیدونم چرا انقدر هوامو داره بهش گفته

دوس دارم برم این دوس پسره خرس مهربونشو له و لورده کنم انقدر واسه من خاله خرسه بازی درنیاره

عاقا من چیکار کنم شما ها اصلا ازم بکشین بیرون عح

نظرات (۴)

عب نداره. هیچکی منو هم نمی تونه بلند مدت به عنوان دوست قبول کنه. 
واسه من دلیلش اخلاق عنمه، تو رو نمی دونم 🤔
پاسخ:
واسه من دلیلش اخلاق خیلی عن و شانس گل منگلی مه 😒
:(( چه بد...
دوست چیته؟!
حالا حرص نخور شاید دوست پسرش تورو بیشتر از اون دوست داره D;
پاسخ:
اوهوم :(

دوست دانشگام

عاقا دیگه فیلم ترکیه ایش نکنین😂😂😂
از این خبرا نیست
ببین منم خیلی اینجوری بودم،
بعد یک بار السا از بچه ی وبلاگ سر یک قضیه ای اومد بهم گفت چرا واسه یه بار هم که شده این افکارت رو نمی ذاری کنار و به این فکر نمی کنی که واقعا دلشون می خواسته خوشحالت کنند و این کاری بوده که از دستشون بر آمده و به ذهنشان رسیده؟ حالا هر چه قددم داغون و مسخره. دوست داشتند این کار دا در حقت انجام بدن و اینه که قابل ارزشه. حتی اگر برای از سر باز کردن بوده باشه.

بعد از این کوتیشن معروف من آدم شدم و کلا روابطم با همه ی دوستام شد یک نوع غریبی از روابط که هیچ کسی نداره.  نه خیلی صمیمی به معنای نه خیلی سطحی. همقی در حد کیلگ بودن.
پاسخ:
نمیتونم
اصلا هیچ جوره نمیتونم با این قضیه کنار بیام
احساس میکنم بین بچه های کلاسمون خردم کرده و غرورم رو شکسته
میدونم الان هیشکی به کفششم نیست بره تایم استوری و پست رو باهم انطباق بده یا به این توجه کنه که متن اونا بلند بالا بود اما واسه من نیم خط واسه خالی نبودن عریضه
اما احساس میکنم خردم کرده
اگه هدف خوشحالی بود همون موقع با اونا میذاشت
نه بعدش با تاخیر
بعد من گلگلی رو میشناسم دیگه
هم اتاقیمه
باهاش زندگی کردم
احساس می کنم که حداقل در این یه مورد حسم بهم دروغ نمیگه و کارای قبلشم اینو تایید می کنه
اصلا میومد دایرکت بهم تبریک می گفت خیلی خوشحال تر می شدم
تا اینکه بیاد یه استوری بیست و چهار ساعته واسه حفظ ظاهر بین بچه های کلاس و مثلا بستن دهن من بذاره :(
من تاحالا هیچوقت بهش همچین چیزی نگفتم و ازش احترام گدایی نکردم
هر وقت چیزی شده خودمو کنار کشیدم و گفتم منو تو رفیقم این حرفا رو باهم نداریم که برو واسه بقیه انجام بده من انتظاری ندارم درکت می کنم
حقم نیست باهام اینجوری برخورد کنه
فقط این یه موردم نیستا
فقطم من نمیگم یعنی اینطور نیست که الکی روش حساس شده باشم
چون یه بارم دوس پسرش بهش گفته بود احساس می کنم اونقدر که نارنجی با تو صمیمیه تو باهاش صمیمی نیستی
یعنی بقیه م فهمیدن
منم از اون روز به بعد که گفت دوس پسرش همچین چیزی گفته خودمو دور تر نگه داشتم و راحت ترم به نسبت
هان این جمله ی قصار از گابریل گارسیا مارکز:
اگر آن طور که می خواهی تو را دوست ندارند،
بدان معنی نیست که تو را با تمام وجود دوست ندارند.
پاسخ:
منظورش اینه که تمام وجودشون اون مقدار که مد نظر منه نیست؟
پس چطور بقیه رو بیشتر تر از من دوست داره؟
وقتی کسایی هستن که خیلی بیشتر از من دوسشون داره
این یعنی تمام وجودشون واسه من یکی هم نیست دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی