هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

عاقا یه چی بگم

این تشکا که تازه خریدیم رو دیشب برا اولین بار روش خوابیدم

خیلی سفت و اذیت کننده س

الان یه جوری همه بدنم کوفته شده انگار با چماق کتکم زدن

چند دقیقه یه بارم یه تق از بدنم صدا میاد و قولنجم در میره😂

این مدلی که ما گرفتیم طبی فنریه

اینا همه شون اینجورین و من عادت ندارم؟

یا مشکل از بدن منه؟ 

یا بعده یه مدت نرم میشن؟ 

یا سرمون کلاه رفته؟

آخه الان انگار یه صدای فنری هم از توش شنیدم انگار که یه فنرش در بره :/

یا رو گفت اینا برا جلوگیری از کمر درد و ایناست

این که همین یه شبه کل بدنم رو نابود کرد خب☹️

تازه سی سانتم ارتفاع تشکه س

سی سانتم ارتفاع تخته

الان من در شصت سانتی زمین سکونت گزیده م :/

یه شب بیوفتم باید بیان خرده های مغزم رو از رو سرامیکا جمع کنن

نظرات (۳)

اره این تشک طبی ها کلا سفتن مامان بابام دارن من میرم روش کمر درد میگیرم نمیفهمم چه اثری داره😑
پاسخ:
جالبش اینه مامان من باهاشون هیچ مشکلی نداره 
ولی کمر من درد میکنه هنوز :/
نالی می دونی چیه؟
یه نالی بنداز روش حل میشه.


امضا یک تو پاچه رفته
پاسخ:
نمیدونستم رفتم سرچ کردم

این الان همینجوریشم یه متر بالای زمینه یه چی دیگه م ببرم بندازم روش کم کم حکم تخت طبقه دوم رو پیدا می کنه :/

نارنج جان ماها معمولا تشک نرم دوست داریم

ولی واسه کمر تشک های سفت خوبه که طبی باشه 

مثلا خیلی ها که کمردرد دارن بهشون گفته میشه پتو بندازن رو زمین بخواین چون این تشک خوش خواب هانرمه فرو میرن توش خوب نیست

پاسخ:
آره اتفاقا همین پتو رو زمین انداختن رو دکتر به بابام گفته بود قبلا

تشکم الان یه مقدار بهتر شده
عادت کردم بهش
خیلی راحت نیستم باهاش اما جاییم هم درد نمی گیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی