هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

با تشکر از حمایت آقامون بکهام

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ق.ظ

یه فیلم از دیوید بکهام هست

داره نون می کشه ته بشقابش

 

فرستادمش واسه دوستام

تا کم به من گیر بدن که ته بشقابو در آوردی

بهم میگن جلو پسرا غذا نخور آبرومونو می بری :/

 

یکی از چیزایی که به شدت ازش متنفرم اینه که غذا حروم کنم

تا حد ترکیدن سعی میکنم چیزی ته بشقابم نمونه

حتی یه دونه برنج

بعد بابت همینم تو سلف همیشه سوژه بقیه م

ولی به شخمم وار همچنان به در اوردن ته بشقابم ادامه میدم

از وقتی که چند سال پیش یه همچین چیزی خوندم 👇👇👇 تصمیم گرفتم تا جایی که میتونم نذارم دونه برنج من وارد این محاسبه بشه

و یه دونه برنجمم هدر بره احساس گناه میکنم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی