هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

خپل هم عروس شد و تو نیامدی

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۲ ق.ظ

یه دختره هست فامیل مونه

دو سه سالی ازم کوچیکتر بود

باهام میومد کلاس زبان

حکم ننه شو داشتم

بهش می گفتم خپل

الان مامانم خبر داد آخر هفته عروسه خپله

یه خنده کردم

نمیدونم از رو بی عاری بود

تعجب بود

افسوس بود

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است بود

خلاصه خودمم نمیدونم چی بود

هنوزم دارم میخندم

اصلا از اینجا تا تالارشون از اینا 😂😂😂

 

 

پی نوشت1:ولی ناموسا خیلی بچه بود ها 🤔

من الان خودمم بخوام عروسی کنم خنده م میگیره

جدی رو چه حسابی بچه رو میفرستن تو دهن گرگ؟

 

 

پی نوشت2:سن ازدواج داره پایین نمیاد به نظرتون؟ :دی

چرا از فک و فامیل فقط من موندم پس؟

من تا 27 قصد ازدواج نداشتما

اما گویا من مانده ام تنها ی تنهاااااااا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی