هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

عروسی تخخخخخممممممی

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ب.ظ

خدایا چهار تا بزن پس کله من

که دیگه عروسیه این گدا گدولا رو نرم :/

حیوونا انگار مجبورن نصف شهر رو دعوت کنن

بعد مثل گاو باهاشون برخورد کنن 😒

 

دوساعت عروسی رفتم به اندازه دو سال سوتی دادم

به اندازه بیست سال هم رو مخم راه رفتن🤦‍♀️

 

قبلا ها واسه این چهار تا دونه گیس بیرون ریخته

عره و عوره و شمسی کوره اظهار فضل می کردن و حواله ش می کردم به همونجا که باید

امشب پسر خاله و به دنبال اون خاله هم بنای گوه خوری گذاشتن :/

به این عنا بابت اینکه انقدر سر شون تو باسن منه حقوق میدن؟ که انقدر پی گیرن؟

نه واقعا برام جای سوال داره

این حجم از گوه خوری رو کجاشون جا میدن

إی من خار بشم برم تو چشم تون به حق پننننشششش تن که از دست تون راحت شم

به چه حقی به خودشون اجازه دخالت میدن؟ 

یه بار یه به تو چه پرت کنم تو صورتشون یاد بگیرن دیگه از این گنده گوزیا نکنن؟ 

 

واقعا بابت عروسی امشب بهم بر خورده و دارم به این فکر میکنم دیگه از این عروسیای چیپ نرم

انگار یه مشت بی خانمان و کارتن خواب دعوت کرده بودن و منت سرشون نهاده بودن

با این فک و فامیلای عتیقه ی یکی در میون مون 😒😒😒

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی