هیچ...

نپرسید لطفا :/
از مسائل شخصیم بیشتر از اونچه که می‌نویسم نپرسید

وقتی خدا چیزایی که بهت داده رو دونه دونه ازت میگیره

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۳۲ ب.ظ

دیدن آدمی که در انتظار مرگش نشسته خیلی سخته

امروز رفتم سر تختش و سریع خداحافظی کردم و اومدم

تو ماشین همه ش به این فکر بودم

که چرا بیشتر نگاش نکردم؟

شاید این بار آخر می بود ...

اما واقعا دیدن دستای لاغر و بدن ضعیفش که توانایی تکون خوردن هم نداشت برام سخت بود

گفتن نهایتا تا ده روز دیگه زنده ست

ده روزی که دو روزش رفته... 

 

 

خدایا خواستی جون منو بگیری یهویی بگیر

من تحملش رو ندارم

نمیتونم رو به قبله به انتظار مرگ بشینم

نظرات (۱)

من بابابزرگمو تو این شرایط دیدم و بدترین قسمتش این بود که قبل مرگش نذاشتن باهاش خدافظی کنم

پاسخ:
خدا رحمتشون کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی